·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Ocak 2019 14:15 Stefan Zweig muhteşem bir yazar , kitapları ayrı bir muhteşem
Her kitabı çok güzel .....
Gerçekten bu kitabın içinde yaşıyor gibiydim.
---
* Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.