Puan vermedi·516 syf.····Okunma: 02 Nisan 2020 21:29 İlk defa bir Orhan Pamuk kitabı okudum.Yerinde bir seçim yaptığımı düşünüyorum Masumiyet Müzesini seçerek.Kitapta ara ara ana karakterden sıkılabiliyorsunuz.Yok artık bu kadarıda olmaz dediğiniz her an yeni bir kapı açılıyor.Acı tatlı bir his bırakıyor içinizde.Kitabın sonlarına geldikçe karışmaya başlıyorsunuz.Gerçeklikle hayal arasındaki ince çizgide bir cambaz gibi yürüyorsunuz.İpten düşmemeniz dileği ile.