·88 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Nisan 2020 21:56 Bu kitapla ilk defa Rasim Özdenören’le tanıştım.
Dil gayet sadeydi lakin okurken insanın fikirleri biraz karmaşıklaştırıyordu ama bu karmaşıklık, insanın kendi içinde olduğu için kitaba ayrı bir
tat vermiş.
Ayrıca kitapta insanın kendi içindeki insanla mücadelesi ilginç ve güzeldi.
Okunması gereken gayet güzel bir kitap.