10/10
·479 syf.··
2017 12. kitabı
·
12 saatte okudu
·
Okunma: 10 Kasım 2017 03:29
İçinde dramın, yalnızlığın bolca olduğu hüzünlü-romantik denebilecek bir eserdi bana göre. Ama genede Rita Hunter'in kalemini çok seviyorum. Hıphızlı okudum ve tadına doyamadım. Kitabın ilk yarısında erkek çok otokontrollu çok iradeli, kızımızda hep çok üzgün ve depresif ama ikinci yarısından itibaren olaylar canlanıyor, aşkı iliklerinize kadar hissetmeye başlıyorsunuz. Kısaca hikayenin gidişatı güzeldi, sıkılmadan okudum. Bazı yerlerde ağladım -ki ben öyle kolay ağlamam. Yazar duyguları hissettirme konusunda hakikaten çok iyi. Hikaye akıp gidiyor. Çok güzeldi müthişti. Çok beğendim ve tavsiye ederim.
Siyah KadifeRita Hunter · Epsilon Yayınevi · 2015364 okunma
·
200 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.