İsmiyle uyumlu bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Sıcak ve samimi ifadeler var kitapta ve içimizden birilerinin hikayesi. Beni etkiledi ve severek okudum. Herkese rahatlıkla tavsiye ederim.
Ekmek KavgasıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 20214,215 okunma