4/10
·374 syf.··
2013 2. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 18 Nisan 2013 23:37
Bu kitabı 2013'te almışım. O kadar duygulandım ki anlatamam. O zamanlar okurken nasıl da heyecanlanmış, kitabı nasıl da sevmiştim. Şimdi tekrar okudum. Biraz yüzeysel geldi ama genede çok tatlı bir kitap. Öyle ahım şahım değil açıkçası, diyaloglardaki yapaylıklar çok bariz. Karakterlerin uyumu iyi değil. Ciddi anlamda tutku eksikliği var. Ama ya 8 yıl önce okuduğumda benim için olağanüstüydü tabi tekrar tekrar okumuştum kitabı hey gidi günler. Neyse benim için yeri ayrıdır bu kitabın. Kapağı da çok beğenmiştim
Aşkın KollarındaJulianne MacLean · Ephesus Yayınları · 2013142 okunma
·
91 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.