görüş olarak kendimi yakın hissettiğim yazarla ilk mutsuz olmakla tanıştım.tecrübe ve kendimi dinlemeyle ulaştığım nihai durumu anlatmış yazar da.ne kendine düşman ol ne de tap ..her şey dozunda güzel..neyim var ki kendimden gari dedirten bir kitap.kalın değil çerezlik cinsten.dili sade ve anlaşılır fikir ve yorum gücünü geliştirebilmeye katkısı olacak lezzetli kitaplardan..