Puan vermedi·79 syf.··
2020 14. kitabı
görüş olarak kendimi yakın hissettiğim yazarla ilk mutsuz olmakla tanıştım.tecrübe ve kendimi dinlemeyle ulaştığım nihai durumu anlatmış yazar da.ne kendine düşman ol ne de tap ..her şey dozunda güzel..neyim var ki kendimden gari dedirten bir kitap.kalın değil çerezlik cinsten.dili sade ve anlaşılır fikir ve yorum gücünü geliştirebilmeye katkısı olacak lezzetli kitaplardan..
Kendiyle Dost OlmakWilhelm Schmid · İletişim Yayınevi · 20193,340 okunma
·
75 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.