İzlediğim 1300 küsür yabancı filmden en ennn sevdiklerimdir..Sevdiğiniz ve size 'enteresan' gelen filmleri benimle paylaşın. Bana da, izlemediysem, fikir olsun..
-The Sopranos
-Hannibal (dizi)
-The Wire
-The Leftovers
-Oldboy
-Baba serisi
•Chungking Express -Wong Kar-wai
•Eyes wide shut - Stanley Kubrick
I Origins - Mike Cahill
•The Fire Within - Louis Malle
•Three colors series ; (Especially, Blue & Red) - Krzysztof Kieslowski