Bu kitabı neredeyse 1 yıl gibi bir sürede bitirdim. Bunun sebebi içinde bulunduğum son 1 yıldaki psikolojimden ve Necip karakterini kendime yakın görmemden kaynaklıydı sanırım bazı sayfalarında bu yasak aşk durumunu desteklesem de bazen Süreyyaya acıyarak bu ilişkiyi kınadığım oldu eğer kitabi okuyacaksanız sakin ve boş kafayla okumanızı tavsiye ederim kitap gerçekten de ilk psikolojik roman olmasının hakkını sonuna kadar veriyor