Bir solukta okuyup sonunda “nee nasil yani” diyerek bitireceksiniz. Kitap iş kurmak ve seneler önce kaybolan kuzenini aramak için Filipinlere giden Leventin hikayesini anlatıyor. Levent daha yoldayken bu yolculuğun ona iyi gelmeyecegini anlamıştı. İşte kısmetten kaçmak olmaz. Yolculuğunda Lorenzo ile tanışıyor ve ilerleyen günlerde onunla adanı geziyor,yeni insanlar tanıyor, aşık oluyor hatta kayraman bile adlandırılıyor. Aşık olduktan sonra baya değişen Levent hayatının hatasını yapıyor. Peki bu hata ne? Peki neden Kahraman adını alıyor? En önemlisi “aswang” nedir? İşte bunları kitabı okuyunca anlayacaksınız. Kitapta tek sevmediğim şey Leventin aşık olunca aptallaşması. En sevdiğim karakter Hamam böceği oldu. Yazarın ilk kitabı ama 2.kitapta yazılıyor şuan. Eminim o da 1. kitap kadar inanilmaz güzel ve akıcı olacak. Okuyacak olan herkese keyifli okumalar dilerim...