10/10
·431 syf.··
Beğendi
·
2013 1. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 22 Ağustos 2013 00:00
Bana roman okumayı sevdiren kitap. Bikaç gün içinde bitirmiştim. O kadar güzeldi ki anlatımı, konusu insan elinden düşürmek istemiyor. Benimde elimden düşmüyordu zaten. Çok güzel bir aşk hikayesi. Tabi sonunda ne kadar etkilenip üzülsemde okumaya kesinlikle değecek bir kitap.
PirayeCanan Tan · Altın Kitaplar · 201350,4bin okunma
·
24 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
bi salata tabağına yaktı kendini kız
Özlem..
Gönderi Sahibi
Ahhaha bayadır girmiyordum uygulamaya. Kusuruma bakmayın :)