·431 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ağustos 2013 00:00 Bana roman okumayı sevdiren kitap. Bikaç gün içinde bitirmiştim. O kadar güzeldi ki anlatımı, konusu insan elinden düşürmek istemiyor. Benimde elimden düşmüyordu zaten. Çok güzel bir aşk hikayesi. Tabi sonunda ne kadar etkilenip üzülsemde okumaya kesinlikle değecek bir kitap.