·140 syf.····Okunma: 06 Nisan 2020 16:15 Kitabı ikinci okuyuşum. İlk okuyuşumda yaşımdan olsa gerek çok ilgimi çekmemişti ayrıca ilk defa duyduğum bir yayıneviydi. Şimdi tekrar güvendiğim bir yayınevinden alıp okumak istedim ve kitabı okumaya başladığım andan itibaren etkilemeye başladı diyebilirim.
Yazarın hayata, insanlara karşı düşünceleri farklı bir etki bırakıyor insanda. En azından beni bu yönden çok etkiledi.
Yazar bu kitapta kendi iç dünyasını anlatıyor ama bazı yerlerde biz kendi iç dünyamızı buluyoruz. Yani benim kendimi gördüğüm bir çok bölüm oldu. Cümleleri okudukça bazen üzülerek bazen gururlanarak ben de tam olarak böyleyim dedim. İnce ama dolu dolu bir kitap sizin de bazı bölümlerde kendinizi bulacağınıza eminim
Kısacası okunması okutulması gereken bir kitap. Okumayan varsa hala okuması dileğiyle. Kitapla kalın..