Aşk Büyüsü | #kitapyorumu
️
“İçim acıyordu, pişmandım. Her şeyden önce suçluydum ama o kadar bencildim ki yine onu istemekten kendimi alamıyordum. Ne olursa olsun ondan vazgeçemezdim.”
️
Ela Aksoy ve Baran Adalı’nın hikayesine eşlik ettik bu tur Kızımız Ela erkek arkadaşı tarafından başına gelen olayla yıkılır ve yakın arkadaşı Didem’in yanına yerleşir
Tabii iş için İstanbul-Çeşme seferi yaparken birisiyle tanışır ki yollarının sürekli kesişeceğinden haber yoktur henüz Ela’nın.
Bu yollarının kesiştiği adam kim mi tabikide Baran dediğinizi duyar gibiyim ve tabiii Baran
Baran ilk anda gördüğünden beri etkilendiği kızdan uzak duramaz bir daha karşılaşmayız dediklerinde ise hayatın onlara bir sürprizi vardır ortak tanıdıkları
Baran, kıskanç, egolu, dediğim dedik, ben bilirim, benim dediğim olacak tipte bir adam birde yardımsever ki sormayın ilk yaptığı yardım hayatında büyük olaylara neden oldu ama sonrakiler oldukça iyiydi
Ela ise, erkek arkadaşı yüzünden yaşadığı olaylardan sonra erkeklere güvenini kaybetme noktasına gelmiş , hemen kendini Baran’la bir ilişki yaşamak istemediğine inandırmaya çalışan inatçı bir kedicik
Ne olaylar oldu ama baştan diyim kitapta cinsel olaylarda var ona göre yani
Ela’nın Baran’dan tek istediği yalan söylememesiyken ilk yalanı affetmiş olabilir Ela, ama ikincisi büyük bir yıkıma neden oldu aklını başına al Baran
Yazarımızın ikinci kitabı ve ben okumaya başlarken ilk kitabının siparişini vermiştim şimdi gelince de ona başlayacağım
Çok severek okudum. Yer yer Baran Bey’e de Ela’ya kızdım çünkü Baran Ela’nın ağzından çıkan erkek ismini bile kıskanıp ortalığı ateşe verecek kadar aşırı kıskanç. Ela ise adamı dinlemeden gitti sonra da sakladıklarıyla. Bir dinlesene kızım neler diyecek ama değilmi
Neyse onlar da durumlar tatlıya bağlandı Hem de ne tatlı bir son
Bir de Baran ve Didem atışmaları çok güldüm ikisine Bir de tabi Beren ve Berk onların da gizemi oldukça farklı
Akıcılığı, karakterlerin tavırlarını yansıtmadaki hissiyatları hepsi çok güzeldi