Puan vermedi·375 syf.····Okunma: 07 Nisan 2020 03:57 Ah kalbimi paramparça eden kitap tek kelime ile muhteşem. Yazar okurken yaşattırıyor.Afganistandan tutun Kabil sokaklarında gezdiğinizi hissediyorsunuz . İnsanlığın dramını çok iyi bir şekilde gözler önüne seriyor her sayfasında .Kitabın kurgusu olay örgüsü akıcı ve sürükleyici dostluğun sevginin en saf halini anlatan bu kitap kaderin cilvesi ile bizi buluşturuyor. Her bir sayfasında gözlerimi doldurmayı başardı .her insanın mutlaka elinin değmesi gereken bir kitap