Distopya türünün baş yapıtlarından olan bu kitabı ortalama buldum, bunun sebebi belki de yine bu türden olan George Orwell'in başyapıtı olan 1984 adlı eseriydi.O çok başarılı bir distopya eseriydi.Bir baş yapıt olmasa da bu tür sevenler için iyi bir seçenek.Benim puanım on üzerinden altı olabilir,iyi okumalar.