Muhteşem ama muhteşem bir kitap yorumu ile geldim. Evden çıkamadığımız sıkıntılı günlerde bana tüm sıkıntıları unutturan bir kitap oldu Fil Saati. Zaman yolcusu bir katil, zeki komiser Merih, psikolog Güneş ve Profesör 'ün hikayesini anlatıyordu. Bütün bunlar yanına Mevlana ve eserlerinden de oldukça bahsedilmiş. Kelimelere nasıl dökeceğim bilemediğim bir kurguya sahipti. Her sayfada yeni bir problem ve geçmiş problemin çözümü vardı. Kitaba başlamam ile bitmesi aynı anda oldu diyebilirim. Dili ve üslubu ile yazara, akıcılığı ve kurgusu ile kitaba bayıldım. Kitabı bitirdikten sonra 1 saat kadar boş boş duvara baktım. Kitabı okurken düşündüklerim de, sonu hakkındaki düşüncelerim de tutmadı. Her sayfada ters köşe yaptı kitap. Herkes ama herkes okusun, herkes beğensin istiyorum. Her ne kadar okurken heyecandan sevdiğim yerlerin altını çizmeyi unutsam da aşağıya birkaç alıntı koyacağım, mutlaka bakın.