Kitabın sonunda ağladım hatta sonunda değil bazı kısımlarında da ağladım . Evet,zaten duygusal bir insanım lakin kitabı bitirince tavana bakıp bir şeyleri sorguladım . Bu şekilde sorgulatan düşündüren kitapları çok seviyorum aşık ola ola okuduğum bir kitap daha