8/10
·511 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 08 Nisan 2020 03:53
fantastik kitap/film pek sevmeyen biri olarak kitaba ba yıl dım! muhteşem bir zekanın ürünü bence.okurken tepkimi sesli verdiğim birçok nokta oldu."OHA" dedim.bir noktada adı gibi hiç bitmeyecek bir öyküymüş gibi geliyor.ama o noktayı aşarsanız kitap akıyor resmen.pamuk gibi oluyor insan bitirince.iyi okumalar herkeseee!
Bitmeyecek ÖyküMichael Ende · Kabalcı Yayınevi · 20092,667 okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.