·511 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Nisan 2020 03:53 fantastik kitap/film pek sevmeyen biri olarak kitaba ba yıl dım! muhteşem bir zekanın ürünü bence.okurken tepkimi sesli verdiğim birçok nokta oldu."OHA" dedim.bir noktada adı gibi hiç bitmeyecek bir öyküymüş gibi geliyor.ama o noktayı aşarsanız kitap akıyor resmen.pamuk gibi oluyor insan bitirince.iyi okumalar herkeseee!