Deniz, Hüseyin, Yusuf. Bu kitabı ilk kez okuduğumda lisedeydim. Sonra 2-3 kez daha okudum. Okurken her seferinde yaşadıklarını yaşadım. Umut doldum. Vazgeçmemeyi ilke edindim. Belgesel gibi ama bir gecede bitebilen bir baş yapıt. Okurken her birinin yanıbaşında hissettim kendimi. İnanmak, inandığına tutunmak, amaç edinmek, kaybetmemek ve ölümsüz olmak.