·472 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Nisan 2020 20:44 Kitap çok güzeldi. Özellikle bilimin metodolojisini vs güzel anlatmış. Tabi Carl Sagan'in anlatımıyla tadından yenmiyor. Kitabı okuduğunuzda birçok konuda bilgi sahibi olacaksınız. Okumanızı kesinlikle öneririm.