·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Nisan 2020 23:16 Sanki bende bir yolculuga cıktım ama gercek hayatımda tanımadıgım insanları mutlu etmek hala beni çok fazla mutlu etmiyor. Çünkü birine iyilik yaptığımda ya karşımdakinden ya da tanrıdan bunun karşılıgında bişey beklermiş gibi hissediyorum. Umarım karakterin yaptı gibi bir yolunu bulabilirim.