·155 syf.····Okunma: 08 Nisan 2020 14:47 Kapak tasarımı ve ismi çok dikkatimi çekti ve iyi ki okumuşum dediğim kitaplar arasında yerini aldı. Öykü okumayı sevemeyen ben kitap nasıl bitti anlamadım. Gerek öykülerin konuları gerek yazarımızın kalemi şahaneydi yer yer gözlerim doldu ağladığım oldu. Mutlaka okuyun.