·159 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Nisan 2020 18:59 Kitapta eski kelimeler çokçaydı lakin olay örgüsü ve karakterler çok iyiydi sonunda baş karakterin yaşadıklarını yüreğimde hissettim. Bu kitap gözümüzle gördüğümüz kulağımız ile işittiğimiz şeylerin aslında algıladığımız gibi olmayabileceğini de bana gösterdi.