·54 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Nisan 2020 23:15 Kitap çok kısa olmasına rağmen işlenen konuların bu denli çok olması şaşırtıcı ve gerçekten süprizlerle dolu bir kitap. Başlangıçta üniversiteye yeni başlayan bir gencin öz kimliğini araması izlenimini versede sonu bambaşka bir şekilde bitiyor. Ve şunu da söylemeliyim ki kitap toplumumuza göre yanlış yorumlanabilecek özellikte çünkü kitapta"Leon: the Professional" filmindekine benzer bir konu var. Bazıları ensestlik ya da pedofili zannetse de aşık olduğumuz insanların büyük olasılıkla anne ve babamıza benzeyen kişiler olduğu kanıtlanmış bir gerçektir. Ve burada da çocuğun arkadaşının sevgilisine ya da diğer küçük kıza hissettiği şeylerinin temelinde bunun yattığı anlamına gelebilir. Sonu ise gerçekten de çok etkileyiciydi çocuğun kitabın başından beri yakındığı şey yüzünden...........