Süper Bahtsız, çok zor alıştığım, alıştığımdaysa elimden bırakamadığım bir çerezlik kitap oldu benim için. Kitaptaki baş karakterimiz oldukça sinir bozucu bir karakter , Bella'ya katlanamayabilirsiniz eğer sabırlı birisi değilseniz :) Kitaptan puan kırmamı sağlayan iki etmenden birincisi sinir bozucu baş karakterimiz ,ikincisi ise kitabın yazım dili oldu. Kitabın yazım dili(özellikle Bella'nın sürekli "öğk." diyişine sahit oluşumuz) beni çok rahatsız etti. Baş karakterimiz Bella'nın davranışlarını göz ardı edecek olursam ,beğendiğim bir kitap oldu.