·207 syf.····Okunma: 09 Nisan 2020 22:48 İnsana bu kadar muazzam satırlar yazılması nasıl bir histir diye sorguladığım, Leyla ' nın cevaplarını deli gibi merak ettiğim ve Ahmed Arif'e hayranlığımı kat kat artıran harika mektuplar okudum. Arif'in Leylâ' ya hitaplarına takıldım kaldım çoğu zaman , ordan ileriye gidemedim. Nazım'ın Pirayesi gibi Arif'in Leylası da kalbimde yerini aldı. Daha doğrusu Arif'in sevgisinin mükemmelliği sevilesi bir Leylâ bıraktı zihnimde. Çünkü Leylâ sadece bir sevgili değildi ; anneydi, kardeşti, ablaydı, dosttu Arif'e. Kelimelerle yorumlamaya yetmeyecek kadar güzeldi..
"Leylim "
"Leylâm, Merhametsiz Ömrüm"
"Çok Aziz ve Biricik Dost!"
"Sevgili Canım"
"Leylim, Yarı Canım"
"Sevgili ve Aziz bir tane Leylâ"
"Leylâ, Zalım Leylâ!"...