Puan vermedi·340 syf.··
2020 1. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2020 01:22
Eleştirel ve distopik bi kitaptı. Çok begendim. Bu karantina günlerinde, okumaya baslarken suan yaşadığımız korkuları kitabı okurken de hissettim. Çünkü her ne kadar bulaşılabilir bir virüs olmasa da bulaşılabilir bir körlük anlatılıyor kitapta. Yaşanan bu körlüklerin hayati nasi bi duruma getirebileceği... En basit şeylerin bile aslinda nasıl kıymetli olduğunu..Bir kör icin gunaydin kelimesinin kıymetini...Kitabi özellikle gece 12 den sonra ve karanlıkta okumamin(telefondan okudugum icin) beni normalden daha fazla etkilemiş olabileceği kanaatindeyim. Ancak kesinlikle tavsiye edecegim bi kitaptı.
KörlükJosé Saramago · Can Yayınları · 2015132,2bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.