Gezme şansı bulmuştum şehri. Hala izleri derin ve üzücü. Olayların içinde yaşıyormuşum hissi bir çırpıda bitirtti bana kitabı. Fakat kitaba başlamadan önce Aliya izzetbegoviç'ten daha fazla bahsedilir diye düşünmüştüm. Bir kaç yer dışında konu almaması şaşırttı beni.