Puan vermedi·375 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
Sevgi, acı, korku, dostluk, arkadaşlık, dehşet, zulüm, ihanet gibi değerlerin iliklerime kadar işlendiği, tek günahın hırsızlık; diğerlerinin hırsızlığın birer türevi oldugunu öğrendiğim müthiş bir kitaptı. Ve itiraf ediyorum bu kadar soğukkanlı olmama rağmen okurken çoğu yerde yastığımın ıslandığını farkettim.. Kitap bittiğinde tarif edilmez duygular içindeydim Genzimde bir yanma hissettim Okuduktan sonra filmini de izledim ancak izlememenizi tavsiye ederim. kitap ic sesler uzerinden gidiyor, ve tum guzelligi orada. filmde ic sesler hic bir sekilde yansitilmamis, ve kitabin buyusunu, etkileyiciligini hic bir sekilde yansitamamislar, kitap ile film birbirinden cok farkli, sadece kitabini alin ve okuyun.
Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 2024192,4bin okunma
·
8 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hayatımda ilk defa bir kitap okurken hüngür hüngür ağlamıştım ...
👏👍👍