·223 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Nisan 2020 17:06 Dostoyevski, “Hepimiz Gogol’un Palto’sundan çıktık.” diyerek zaten bu kitabın mutlaka okunması gerektiğini vurgulamış, bize de okuyup ders çıkarmak düşer:) Gerek kara mizah gerek olağandışı olaylarla bize hayata dair verdiği mesajlar adeta sarsıcı gerçekler niteliğinde. Mutlaka okunmalı, okutturulmalı...