Puan vermedi·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Nisan 2020 15:11 Herkesin bakış açısı farklıdır, kitaptan aldığı tat ayrıdır bir kitabı okumak lazım anlayabilmek hissedebilmek için o sebepten ötürü herkesin aynı kitaptan aldığı o mesaj apayayrıdır. İyi okumalar dilerim...