Puan vermedi·448 syf.··
2020 11. kitabı
·
50 günde okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2020 16:27
Merakla başladığım bir kitaptı.Bazı kısımlarda özellikle de Adem'in olduğu kısımlarda sıkıldım ama o olmadan bu kitabın fazla anlamı olmaz gibiydi.İskender hapishanede kaldıkça büyüdü, olgunlaştı ve yaptığı hataların farkına vardı ama bazı şeyler için çok geçti. O son... O son neydi öyle ? Elif Şafak 'ın kalemini seviyorsanız kesinlikle okumalısınız, kurgu etkileyici ve gerçekciydi. Kendimizden ne kadar ileri gidersek gidelim kaçamıyoruz, hep bizi takip eden bir şeyler oluyordu ve Pembe'yii takip eden de örf ve adetleriydi.Namus olarak nitelendirilen ama bence Pembe namussuzluk yapmadı, bir kadına bu etiketi yapıştırmak çok kolayken Adem'e kimse bir şey demedi. Adem erkekti ne yaparsa yapsın istediği zaman yuvasına dönebilirdi ama Pembe kadındı ve kadınsan hata yapma şansın yoktur. Kitabı çok uzun bir sürede okudum çünkü okudukça yaşıyor gibiydim, hızla akıp gitmesi istemedim. Sayfaları atladıkça yasananların yükünü omuzlarımda hissettim. Kısaca çok etkileyici bir kitaptı okumanızı ısrarla tavsiye ederim.
İskenderElif Şafak · Doğan Kitap · 202421,3bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.