7/10
·325 syf.··
2020 7. kitabı
Adalet Ağaoğlu'nun okuduğum ilk eseri idi. Popülaritesi olan bir yazar olduğu için yüksek bir beklenti ile başladım. Yada tarzıma uymuyordur belki ondan dolayıdır bu memnuniyetsizlik. Romanın ana kahramanı Bayram isminde birisi. Bayram arkadaşının hakkını gasp ederek Almanya'ya işçi olmaya gidiyor. Para biriktirip Kezban'ı alcak. Herkese mesafeli Bayram; amcası tarafından büyütülür. Bayramın herkese mesafeli davranmasının nedeni ise; sevgi görmediğini, herkesin ona kötü davrandığı, dalga geçtiğini düşünmesidir. Köydeki herkese kendini ispat etmesi gerekir. Bayram yeni bir araba almak için yıllarca ek mesailerle, farklı birimde daha rahat, daha fazla para alan arkadaşlarının ayağını kaydırarak, ekonomik olarak cimrilik ederek Almanya'daki yakınlarını da kendisinden soğutur. Buraya kadar problem yok hikaye çok güzel. Lakin işleniş de bir o kadar kötü. Bütün bu eserleri Bayram arabayla Almanya'dan dönerken öğreniyorsunuz. 340 sf. Bayram köye gelmeye çalışıyor Mercedes'iyle. Bu Bayram öyle değişik adam ki bu kadarı ancak romanda olur dediriyor insana. O yüzden çok keyifle okudum diyemeyeceğim.
Fikrimin İnce GülüAdalet Ağaoğlu · Remzi Kitabevi · 19772,538 okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.