Bir solukta okuyup bitirebileceğiniz bir kitap. Çoğunuz okumuşsunuzdur diye düşünüyorum. Ben okumakta biraz geç kaldım ama gerçekten okunmaya değer bir kitapmış. Abartıldığı kadar varmış.
Kitap birinci ağızdan yazılıyor ve karakterimizin annesinin ölüm haberini almasıyla başlıyor. Sonrası için ne söylesem spoiler. Bu yüzden pek özetlemek istemiyorum. Ama hayata farklı bir gözle bakmamızı sağladığını söyleyebilirim. Karakterimizin hali tavrı alışılagelmişin dışında. Eğer hâlâ okumadıysanız mutlaka okumalısınız. 110 sayfa zaten hemen bitiyor.