Puan vermedi·124 syf.····Okunma: 10 Nisan 2020 20:28 Asım’ın Nesli .
Elime aldım ilk kitabı okudum birkaç sayfa bişey anlamadım bıraktım. Yarım kitap bırakmayı sevmiyorum diye tekrar başladım okumaya iyi ki okudum dedim.
İnsanın inandığı bir davası olmalı ama 25’li yaşlara gelince hayat şartlarına ayak uydurup dava öksüz yetim bırakılmamalı.
Davayı hiç evlenmeyerek sürdürmeye çalışan mücadele eden uğraşan Murat bey değeri bilinmeyen ölümünden sonra değeri anlaşılan Murat bey. Davasını dünya işlerine Saadete paraya şan şöhrete siyasete kurban eden Bakan Yunus Bey Prof. Asım Bey...
Ve tabi oğlu İlhan babası Asım ablası annesi babaannesi.
İlhan inanmadığı aile yapısı inandığı değerlerin unutulması ve bir sefere çıkması.
İyi okumalar ️