Sanki, virüsün tüm dünyayı kasıp kavurduğu şu karantina günlerinde hayata tutunmak, umudunu kaybetmemek için yazılmış bir romandı. Çok şey öğrendim. Güldüm, düşündüm ve ağladım. Özellikle kadın psikoloji üzerine yapılan tahliller çok çarpıcıydı. Bir erkeğin kadın ruhunu böylesine ayrıntılı ve gerçek şekilde anlatması tarifsiz. Mutlaka tavsiye ederim.