·413 syf.····Okunma: 11 Nisan 2020 18:04 Cengiz Aytmatov'un sarı-özek bozkırında geçen kitabıdır. Kitabın baş karakteri yedigey adında, tren istasyonunda çalışan bir adam. Yazar kitapta bilim kurgu ve gerçekliği çok iyi bir şekilde sentezlemiş. Yaptığı betimlemeler o kadar başarılı ki kendinizi orada yaşıyor gibi hissediyorsunuz. Ayrıca anlatılan karakterler o kadar içten ki onlar üzülünce üzülüyorsunuz. Yazım dili basit olduğu için de çok hızlı bir şekilde ve rahatça okuyabilirsiniz.