Aslında kitabın sonunda Mina urgan kitabın incelemesini çok yerinde yapmış ki bazı geçip gittiğim yerlerin ne kadar derin bir anlamı olduğunu incelemesini okuduktan sonra daha iyi anlıyorsunuz.Kitap kesinlikle bir çocuk kitabı değil ,Hayvan Çiftliğinde hayvanlar üzerinden anlatılmak istenen simgesel anlamlar bu kitapta çocuklar üzerinden anlatılmış bir öykü ! Onun kadar olmasa da beğendim kitabı .Özellikle yaşından büyük düşünen Simon karakterini kitaba da adını veren Sineklerin Tanrısıyla karşılaşmasını ve daha sonra gelen korkunun getirdiği felaketleri .. tavsiye edilir .
İyi okumalar :)