·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Nisan 2020 22:26 Uzun zaman sonra okuduğum en iyi gerilim kitabıydı her sayfası sürükleyiciydi. Okurken hiç sıkılmadım resmen nefesimi tuttum acaba ne olacak diye düşündüm. Ama her ne düşündüysem hep yanıldım o kadar başırılı bir kitap ki kurgusu o kadar müthiş ki anlatılmaz okunur. Tavsiye ederim. :)