Aşık olacağınız kişiyi seçebilirmisiniz? Ya da seçmek istermisiniz? Ben şu kıza ya da çocuğa aşık olacağım, olmalıyım.. Nasıl olurdu acaba!
Her neyse ilişkilerde aşktan çok anlaşmaya baktım hep bence anlatabilmek, konuşabilmek daha önemli.
Çok yakın arkadaşken sevgili ya da eş olanlar daha uzun süre beraberler ve daha iyi vakit geçiriyorlar. O benim arkadaşım o gözle bakamam demeyin.. Bir şans verin