·494 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Nisan 2020 01:40 Öncelikle bu kitabı okumak için 2 ay gibi uzun bir süre kitaplığımda beklettiğim için kendimden özür diliyorum.
Kitaba başlarken yabancı terimlerin, felsefik sözcüklerin çok olacağı korkusu beni ürkütmüştü ama bu kadar akıcı gitmesi fazlasıyla şaşırttı. Okurken içine sürüklenip sanki kitabı okumuyorsunuz da sinemada polisiye, bilim_kurgu film izliyorsunuz. Daine'in başına gelenleri, Nava'nın yeteneğini görmek için hemen sayfaları bir an önce okuyup kitabı bitirmek istiyorsunuz bir yandan da bitmesin diye kıvranıyorsunuz.
Velhasıl enfes bi kitap mutlaka okuyun derim.