"İnsanları hep en iyi ve en kötü durumlarında bulurum. Hem güzelliklerini hem çirkinliklerini görürüm ve ikisinin nasıl aynı yaratıkta olabildiğini merak ederim.”
Kitap; hem 2. Dünya savaşı sırasında Nazi almanyasının yaptığı yahudi soykırımına hem de alman halkının bu soykırama bakış açısına değinerek küçük bir kızın hikayesi anlatılıyor.
Bu kitabı benzerleriyle ayıran özelliği, kitap; ölümün ağzından anlatılıyor.
Merak uyandıran ve vicdanlara seslenen bir hikaye. (The Washington Post)