Puan vermedi·416 syf.··Beğendi
· Gençlik romanlarını okumak benim yaşımda biri için sıkıcı ve saçma olabiliyor. 4 kitaptan oluşan bu seri kovulmuş bir meleğin ve nefillerin arasında kalan Nora’nın hikayesini anlatıyor. Alacakaranlık serisine benzettim nedense.
Karakterlerin yaşları biraz daha büyük olsaydı ve biraz daha mantık çerçevesine alsaydı yazar güzel bir dizi olabilir bu kitaptan. Genel kurgusu farklı. İçeriği zayıf. Olaylar oluşuyor fakat bende heyecan yaratmıyor.
Cinsel içeriği de 16 yaşında bir genç için fazlaydı.
Bu tarz kitapları yoğun olduğum zamanlarda kitaplardan uzak kalmamak adına okuyorum.
Gençlere faydalı bir inceleme olur umarım.