Çoğunuzun çoktan okuduğunu tahmin ettiğim bir kitap. Arka kapağında da yazıldığı gibi bu kitap bir masal anlatımıyla yazılmıştır, ama küçükleri eğlendirecek bir peri masalı değil, çarpıcı bir politik taşlamadır.
Zaten kitabı okuduğunuzda isim isim belirtilmiş her şey ortada.
Hayvanların insanlar olmadan yaşayabileceklerini düşünmesiyle başlıyor her şey. Ayaklanmalar, savaşlar, iç savaşlar vs. Benim bu kitaptan çıkardığım sonuç aslında evrendeki her canlının birbirine muhtaç olduğudur.