Şu malum olaylardan dolayı, bütün gün evde hapsolmama rağmen bir türlü kitap okumak gelmemişti içimden. İyi ki okumaya karar verir vermez okuduğum ilk kitap bu oldu diyorum. Çünkü beni buhranlı bir ruh halinden aldı ve birkaç saatliğine, başka bir dünyada yaşattı. O kadar sade, içten ve samimi bir kitap ki, bence en uygun zamanda okumuşum.