·628 syf.····Okunma: 13 Nisan 2020 18:25 Sözün bittiği yerdeyim....
İncir kuşları ve Kanadı kırık kuşlardan sonra okuduğum Bosna katliamını anlatan üçüncü kitapdı bu. Zaman zaman okuduklarıma inanmakta zorluk çektim. Bu kadar zalim olabilir miydi bir insan??
Bu kadar acıya bir yürek nasıl dayanırdı??
Evet kitabı bugün bitirdim ama inanın kitapla birlikte bende bittim diyebilirim. Kesinlikle okunması gereken kitaplar listesine girmeli.