·488 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Nisan 2020 12:29 Her ne kadar anlaşılır bir dilde yazılsa da, benim gibi bu konuyu hiç bilmeyen kişiler için okunması zor bir kitap.
Açıkçası bu kitabı alırken, çok daha basit bir dil bekliyordum. Kitabı bazen zorlanarak da olsa sonunda kadar okudum ve bitirdim.
Çok ama çok ilginç bilgiler içeriyor.
Hadi canım evrim teorisi de neymiş deyip işin içinden çıkanlardan değilseniz. Önce 457. sayfadan 487. Sayfaya kadar 27 sayfalık özet ve sonuç bölümünü okuyun ve ilginizi çekerse. Tüm kitabı okuyun derim.
Bu arada Darwin'in bu kitabı , daha önce başka bir kitabında yazdığı teorisine karşı gelen fikirleri çürütmek amacı ile yazmış.
Bu kitapla ilgili yüze yakın alıntı paylaştım ve paylaşmaya devam ediyorum . Gerçekten inanılmaz bir çalışmanın ürünü.