·459 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Nisan 2020 17:31 Erol mütercimlere dair ilk defa kitabını okudum anlatılacak o kadar çok şey var ki veya alıntı yapılacak çok şey vardı ama kitabın komplesini paylaşmak gibi bir şey olurdu. yakın tarihimize dair yazarın yorumları, bilgilendirmeleri söyleşi tarzında çok güzel bir kitap olmuş. yalnız her defasında vurgu yaptı yaptığı solcu kemalistim söylemesi ve yaptığı yorumlar islamophobia olarak algılanıyor! onlar haricinde eksiklik olarak gördüğüm pek bir şey yok yakın tarihe dair bilmek isteyenler okuyabilir.