Başta çok önyargılı davrandığım bir kitap. Ama hocamın gazlamasıyla başlayıp tıkır tıkır okuduğum bir kitap oldu. Herkese ama herkese tavsiye ediyorum. Alışılmışın dışında bir içeriği ve konusu var. Hiç boğmayan konuşmalarla donatılmış harika sahneler mevcut. Böyle kitapların daha nicesini okumak dileğiyle...