Hala kulaklarım uğulduyordur :D
Yazarın tek kitabı olmakla beraber o kadar zengin ki, okuyalı. bayağı oldu ama (karakterlerin adlarını bile unutmuşum jssjsjsj)
Unutulmaz bir eser!
O kinli nefret dolu karakterleri çoook seviyorum. Kitabın kapakları kapansa bile hala yaşıyorlar¬ kafamın içinde ¿